İddaa artık bir spor tahmin oyunu! Futbolun dışında; basketbol, motor sporları, voleybol, tenis ve bilardo gibi spor dallarına da iddaa’da oyun oynayabileceksiniz. Tüm bu spor dallarını, birbirleri ile kombine ederek, tek bir kuponda oyun oynamanıza imkan sağlayacak yeni iddaa kuponunu hep birlikte tanıyalım.
Maç SatırıKupon üzerinde her bir maç/oyun için ayrılmış olan toplam 12 satır bulunmaktadır.
Maç Kodu AlanıProgramdaki maç kodları bu alanda yukarıdan aşağıya doğru işaretlenir.Yukarıdaki örnekte olduğu gibi (437).
Tüm sporlar için geçerlidir.
Maç Sonucu Oyunu AlanıFutbol ve basketbol için geçerlidir.
Çifte Şans Oyunu AlanıProgramda Çifte Şans Alanı’na bakarak oynanır. Maç Sonucu Alanı (MS) içerisinde yer alan 1, 0, 2 kutucuklarından istediğiniz 2 tanesini işaretledikten sonra Çifte Şans (Ç) kutucuğunu işaretlemeniz yeterli.
Sadece futbolda Maç Sonucu oyunu için geçerlidir.
İlk Yarı Sonucu Oyunu Alanıİlk Yarı / Maç Sonucu Oyunu AlanıSadece futbol ve basketbol için geçerlidir.
Futbol ve basketbol için geçerlidir.
Altı / Üstü Oyunu AlanıSadece futbol ve basketbol için geçerlidir.
Toplam Gol Sayısı Oyunu AlanıProgramda Toplam Gol Sayısı Alanı’na bakarak oynanır. Kutucuklardan sadece bir tanesini işaretlemeniz yeterli.
Örnek: Bir maçta toplam 4 ila 6 arasında gol olacağını tahmin ediyorsanız 4-6 kutucuğunu işaretlemeniz gerekir.
Sadece futbol için geçerlidir.
Maç Skoru Oyunu AlanıProgramda Maç Skoru Alanı’na bakarak oynanır. Ev sahibi takımın maç skoru için üst satırda, konuk takımın maç skoru için ise alt satırda işaretleme yapılır. Örnek: Maç 3 - 2 biter diyorsanız yukarıdaki gibi işaretliyorsunuz.
Programda 5+ olarak verilen skorlar için de 5 kutucuğunu işaretlemek yeterlidir.
Sadece futbol için geçerlidir.
Özel Etkinlik Oyunu AlanıFutbolun ve basketbolun bazı oyunları, motor sporları, voleybol, tenis, bilardo gibi spor dallarının ÖZEL ETKİNLİK KODU bu alana işaretlenir.
MAÇ KODU ALANI’na, 3 haneli ÖZEL ETKİNLİK KODU’nu işaretledikten sonra, ilgili 4 haneli kodu, Maç Skoru alanına ilk 2 rakamı üst satırda, son 2 rakamı ise alt satırda yer alacak şekilde işaretlemeniz gerekir.
Örnek:
A Formula 1 ÖZEL ETKİNLİK KODU: 043
B “Sıralama Turunu Kim Kazanır?” oyununda da; Alonso için verilen kod: 1223
Misli AlanıBir kuponun ücretini ve buna karşılık kazanılacak ikramiye tutarını artırmak için kullanılır. Oyun işletim sistemi tarafından Misli alanında işaretlenen tüm sayılar birbirleri ile çarpılarak Misli değeri hesaplanır. Maksimum 3 adet kutucuk işaretlenebilir.
Sistem AlanıSistem, kazanma şansını artıran bir özelliktir.
mM Kutucuğu, Sistem oynarken Banko tahminlerin tamamının bir kolon oluşturmasını sağlamak için, ya da, bir kuponda 12 maça oyun oynağınız durumda Sistem 12′yi işaretlemek için kullanılır.
BankoAncak kazanabilmeniz için Banko tahminlerinizin doğru olması gerekir.
Önemli Not : Kodlama yapılırken kutucukların içerisinin tamamen doldurulması gerekmektedir.