World of Warcraft: Wrath of the Lich King'in Yeni Patch Bilgileri
Yazar
Mesaj
CsTuTKuNu Üye
Mesaj Sayısı : 3Rep Puanı : 10Kayıt Tarihi : 20/08/09Yaş : 36Nerden : Http://www.cstutkunu.netİş/Hobiler : Counter-Strike 1.6 Online Oyun SunucularıLakap : Cs-Tutkunu Online Oyun SunucularıUyarı Durumu : Ruh Hali : Takımım : Cüzdan Altın: 0 Para: 0 EagLeStyLeTL: 0
Konu: World of Warcraft: Wrath of the Lich King'in Yeni Patch Bilgileri Perş. 20 Ağus. 2009, 21:22
WRATH OF THE LICH KING
- Level 80 - Her sınıfa yeni talent ve yetenekler - Her sınıfın talent treeleri review altında.Test döneminde daha fazla şekillenecek. - Yeni arena ve Battlegroundlar - Siege Weapons ve yıkılabilir binalar PVP'nin bir parçası olacak. - Gelecekte Siege Weapons'u PVE'de de görebiliriz - Yeni Meslek: Inscription. Spell ve Ability'lere kısa süreli farklı özellikler ekleyebiliyoruz. Örnek Fireball'ın casting süresini kısaltıyor veya knockback ekliyor. - Yeni ve değiştirilebilir saç ve dövmeler. - Yeni dans hareketleri, muhtemelen kontrol edilebilir. - Hero Class sistemi - Death Knight
- Nortrend - Outlands'den daha fazla alan - Yeni Irk Bulunmamakta - Nerubian'lar önemli rol oynamakta - Lich King Arthas ana kötü karakter - Bornean Tundra(Horde) ve Howling Fjord(Alliance) bölgeleri Northrend'in birbirinden uzak iki bölgesinden oyuna başlayacağız.
- Ana Şehir: Dalaran. Anlaşılan Kirin Tor yeni Şehrini yere dikmeyip uçurmayı tercih etmiş.Savaşa katkı için Dalaran Norhrend semalarında. - Flying Mounts dolaylı yoldan Dalaran'a giriş için kullanılabilir denildi.Bu da Northrend'de Flying Mount kullanabiliriz demek olabilir. - Flying Mounts dışında yeni mount seçenekleri oalcak. - En az bir tane 15 Kişilik bir Battleground(Siege Weapons destekli)
- Sadece Outdoor PVP'si için bölge - Lake Wintergrasp
- Arena Sezonlarına yeni düzenlemeler.
DEATH KNIGHT
- Hybrid Tank and DPS - Hybrid Tank ve DPS sınıfı - Sadece Blade olan silahlar, Dagger Sword, Axe vb. kullanılabilecek. - Rune Sistemiyle - Mana/Energy ve Rage dışında yeni bir alt stat birimimiz var.
- Plate Armor - Melee + Spellcasting - Necromancy Yetenekleri Bilinen Speller: Army of the Dead - Kısa Süreli Zombiler çağırma Unholy Embrace - 12 saniye için hedefe bir debuff.Hedef debuff üzerindeyken heallenirse, heal olmuyor.Heal miktarının %50'si kadar damage yiyor.Aynı hedef 1 dakika içerisinde sadece 1 kere Unholy Embrace debuffunu alabiliyor.
- Epic Questle Level 80'de açabiliyoruz. - Daha sonradan yeni Karakter yaratım ekranında Hero Class'ı seçebiliyoruz. Hero Class Level 1'den değil Level 55-70 arası bir yerden oyuna başlıyor.(Vay nasıl kasacaz diyenler aşağıya baksın)
- Death Knight tek Hero Class olmayacak.
- Rune Mekaniği hakkında 3 ayrı Rune tipi var - Blood Frost ve Unholy - Rune'ler Death Knight'ın silahına işleniyor ve her silah 6 slot alabiliyor.(örnek: Hepsinden 2 tane, 4 Blood/ 2 Frost, 6 Unholy vs.)
- Level 1-60 Contenti bir takım tarafından gözden geçiriliyor. - 51 Point'e yeni Talentler gelecek. - 1 COT Instance'si gelecek. - Grim Bartol muhtemelen WotLK'da bir raid alanı.
- Black Temple'nin üstünde bir seviyede bir instance WotLK'dan önce oyunda olacak.(Muhtemelen Sunwell) ve 8 tane Boss barındıracak. - 5 Kişilik yeni bir instance bölgesi Burning Crusade'ye eklenecek.
- 70-80 arası 60-70 arasından biraz daha uzun sürecek iş ve zaman açısından.
- WotLK'daki tüm bölgeler solo oynanabilirlik için optimize ediliyor.
- Paladin Tanklar hakkında yeni düzenlemeler ileriki patchlerde.
- Her sınıf ve ırk Death Knight'ı açabilir.
- Eski Content'de halen Flying Mount kullanılamayacak.
- Itemrack türü bir Item giydirme sisteminin üzerinde çalışılıyor.
- Threat Meter oyuna entegre edilecek.
- Deadly Boss Mods türü bir addonun da üzerinde çalışılıyor.
SINIF DENGESI:
- Tree Form'a yeni özellikler.(Decurse)
- Paladin DPS düzenlemesi.
- Prot Paladin'lere HP Talenti.
- Holy Priest'lere Sprirt of Redemption, Ligthwell ve Circle of Healing Düzenlemesi
MESLEK / ITEMIZASYON:
Gelecekler:
- Healerlere spell damage açısından düzenleme - Legendary Ranged Weapon(Özellikle Azzinoth'un Rogue, Warrior olması yüzünden kazan kaldıran Hunterler(eheh) yüzünden Ranged Weapon geliyor) - Zul'Aman için birkaç item gösterildi.
-Meslek sahiplerine özel daha fazla item. -Meslek sahiplerine özel Leveling gear -Mesleklerle itemizasyon açıklarını kapatmak istiyoruz.
Geliştirilecekler: - Engineering geliştirilmeye devam edilecek. - Transmute: Günlük hale getirilecek. - Discoveries: Artık daha kolay. - Vendor Recipes: Artık bunları kamplamanıza gerek kalmayacak.
Inscription: - Alchemy veya Enchanting'den farklı. - Scroll yok. - Spell ve Ability'lere ekstra özellikler ekleyecek.(Mortal Strike'nın Healing Debuff'u yükseltilecek veya Kidney Shot daha uzun süre duration kazanacak gibi.) - Yeni Itemler yapabileceksiniz.
Yakında gelecekler: - Mesleklere özel Günlük Questler. - Meslek sahiplerine özel daha fazla item: Sadece alchemist'lere özel potionlar veya jewelcrafter gemleri. - Skill 275 - 300 arasındaki zorlukları kaldıracaklar.
Zul'Aman Enchant:
- Executioner: Enchant a Melee weapon to occasionally ignore 840 of enemy's armor. Level 35 and Higher.
WARCRAFT MOVIE HAKKINDA:
Film 2009'da gelecek.
Blockbuster olacak.
Horde tarafını ağırlık olarak alacak.
Thrall olacak.
WoW'un başlangıcından 1 sene öncesinde yeni bir hikaye anlatılacak.
Mevcut kahramanların kısıtlı bir bölümünü görebileceğiz.Ayrıca yeni Warcraft IV'de de bulunması olası yeni bir Kahramanımız olacak.
Warcraft filminin devamlarını da düşünerek, Alliance ve dev savaşlar hakkında da filmler çekmek istediklerini belirttiler.
Horde'nin ağırlık alması Alliance'nin Film'de olmayacağını söylemek değil.
Film Animasyon değil, direk gerçek aktörlerle çekilecek.
300'de kullanılan tekniklerin çoğu geliştirilerek Warcraft filminde kullanılacak.
Yönetmen seçilmedi ancak Blizzard gerçekten yetenekli bir yönetmen istediğini ve bunu şart koştuğunu açıkladı.
Gnome göremeyeceğiz.
PVP
Battleground'ların geleceği:
-BG'lerde AFK olanları rapor edebileceğiz. -Yeterince rapor alan oyuncu combata girmezse debuff alacak. -Honor dağıtım sistemi değişecek.BG sonlara doğru daha fazla honor verecek. -AV için Queue as Group sistemi geri dönecek. -Belli BG'ler için 15vs15 ve 20vs20 gibi opsiyonlar gözden geçiliriyor. -Guild Battlegrounds, Guild PVP Rating'i ve Progression'u
Arenalar:
- Arena Silahları almak için artık belli bir rating oranı gerecek. - Üçüncü sezon başladığında, birinci sezon itemleri honor sistemiyle de alınabilecek.
Level 19 ve 29 Arenaları? Düşünüyorlar.Problem ödüllerle ilgili, oyuncular bunu çok istiyor.Bu yüzden gerçekten düşünüyoruz.
Battleground Marklarına Ödüller: -Marklar oyuncuların farklı BG'lere girmesini sağlıyor.Tabi ki daha fazla teşvik vermek isteriz. Reputation bunlardan biri olmayacak.
Paladin PVP setlerinde neden Resiliance yok? 3. Sezonda olacak.
Rogueler 5vs5'de mantıklı olacak mı? Roguelere biraz hareketlilik kazandıracağız.Her sınıfa daha çok destek skilli koymak istiyoruz.Sap'ın Arenada kullanım alanlarını arttırmak istiyoruz.
- PvE Moonkin Itemizasyon için çalışılıyor - Lightwell, itemlerle güçlenecek. - Mana Regenerasyonu hakkında: Şu anda tam olarak çalışmamakta. Oyuncular kendilerini Shadow Priestlerin yanında görmek istiyor.Gerçek Mana Regenerasyon değerleri için çalışıyoruz. - Spirit, WotLK'da özekllik olarak değişecek.
- Shamanlara Crowd Control özellikleri düşünülüyor.
- Fear Ward Horde tarafına da geçirilecek.
- Druid Cat formu düzeltilecek.
- Hunterlere 2.3.0 Patchında düzenleme gelecek.
- Mageler, Soulwell türü Water ve Yiyecek kazanları oluşturabilecek.
- Totemlerin yapıları değiştirilecek. Mana Spring Totem güçlendirilecek. Bazı totemler de aynı şekilde bufflanacak.
Sitesinden alıntıdır
World of Warcraft: Wrath of the Lich King'in Yeni Patch Bilgileri